2015-12-25 15:25:00

InFace. Невербальна оцінка комунікаційних матеріалів

 

Вадим Денисенко, старший аналітик InMind, презентував на XV міжнародній науково-практичній конференції МАРКЕТ?НГ В УКРАЇНІ дослідницьку методику InFace, розроблену фахівцями InMind на основі підходу Пола Екмана та його типології базових емоцій.

Стандартні інструменти кількісної оцінки дозволяють отримати показники загальної привабливості продукту / реклами / концепції, але не є достатніми для розуміння глибинного смислу оцінки, що отримана, а саме її емоційного наповнення. Запитання («лайкінг» / «дислайкінг») не дозволяють оцінити емоційний фон, що прихований за самою оцінкою.

Питання виявлення глибокого емоційного відношення до матеріалів, що тестуються, без залучення якісного методу та об’ємного інструментарію (великої батареї запитань, закритих та відкитих), стає все більш актуальним, особливо для швидких та малобюджетних проектів.

Для виявлення емоційного ставлення до комунікаційних продуктів InMind пропонує своїм клієнтам методику InFace, яка включає до себе проведення серії невербальних тестів, дозволяє доповнити формальні оцінки «подобається / не подобається» профилем емоційних оцінок.

 

Тези виступу російською мовою