Яндекс.Метрика
  • Про компанію
  • Методи
    • Кількісні дослідження

    • Якісні дослідження

    • Онлайн-дослідження

  • послуги
    • Дослідження ринків

    • Політичні та соціально-економічні дослідження

    • Дослідницький консалтинг

  • Проекти
    • Trandwatching

    • ЕВА-index

    • Рейтинги MAMI

  • люди
    • Олена Попова

    • Юлія Масієнко

    • Олена Бондарчук

    • Андрій Телейко

    • Катерина Загривенко

    • Наталія Задерей

    • Ніка Єлізарова

    • Ольга Зотова

    • Володимир Коношевич

    • Вадим Денисенко

    • Юлія Ніколаєнко

    • Надія Заріцька

    • Ольга Двоєглазова

    • Марина Ірисова

  • клієнти
  • Блог
  • контакти
укр | рус | eng

InMind є дослідницьким партнером різних маркетингових та соціальних проектів. У цих проектах превалює не комерційний інтерес, а можливість реалізувати свої експертні знання у співпраці з провідними компаніями та організаціями суміжних сфер діяльності. Ми впевнені, що дослідницька підтримка наших партнерів не тільки розвиває їх починання, але й дозволяє популяризувати дослідження як галузь.
Наші постійні проекти – індекси Європейської Бізнес Асоціації, МАМІ Рейтинг агенцій маркетингових сервісів України згідно доходам, Trendwatching™.

Також ми беремо участь у багатьох інших проектах.
Run Ukraine (Київський Напівмарафон, Марафон) – організація бігових заходів з метою підтримки спортсменів-аматорів, популяризації здорового способу життя, благодійності. Наші дослідження допомагають краще зрозуміти мотивацію учасників, рівень обізнаності учасників про заходи та ефективність промо-зусиль організаторів.

Сайт проекту kyivhalfmarathon.org

Kyiv MakerFaire (ярмарок мейкерів) – українське представництво міжнародного проекту MakerFaire, що зорієнтований на підтримку мейкерського руху – міські ярмарки, а також спілкування, обмін досвідом та знахідками в середовищі любителів low tech, DIY, хендмейду. Ми допомагаємо дослідницьким консалтингом та лекціями з культури мейкерства.

Сайт проекту makerfairekyiv.com

Trandwatching

Систематичне дослідження трендів, що тільки з’являються або вже існують, їх вплив на споживчу поведінку українців та характеристику соціокультурного контексту сучасної України.
Проект реалізує Trendwatching-підрозділ комунікаційного холдингу АДВ з 2010 року. InMind відповідає за валідизацію трендів та оцінку їхньої розповсюдженості серед масової аудиторії.
Результати дослідження доступні у річному звіті, що містить опис трендів та субтрендів, їх проявів в Україні та закордоном, можливе застосування у маркетинговій діяльності та сфері комунікації для брендів різних категорій.

Деталі trendwatching-ukraine.com.ua

ЕВА-index

В 2008 році InMind почав співпрацю з Європейською Бізнес Асоціацією в розробці методології вимірювання Індексу Інвестиційної привабливості України. Зараз цей індекс – один з впливових показників динаміки умов ведення бізнесу в Україні, його результати – у фокусі уваги представників державних структур, бізнес-аналітиків та всієї бізнес-спільноти України.
Наша співпраця була продовжена в 2010 році розробкою та вимірюванням Митного Індексу ЄБА, в 2012 – Податкового Індексу, в 2013 – Індексу довіри до судової системи України.

Детальніше про індекси – на сайті EBA eba.com.ua

Рейтинги MAMI

В 2014 році компанія InMind приєдналася до проекту МАМІ «Рейтинг агенцій маркетингових сервісів України згідно доходам» в якості дослідницького партнера. Міжнародна асоціація маркетингових ініціатив (МАМІ) – офіційна галузева організація маркетингових компаній, що використовують у своїй діяльності BTL-інструменти.
Асоціація бере активну участь в організації BTL-секції Київського Міжнародного Фестивалю Реклами та є партнером Журі маркетингових сервісів на КМФР.
Рейтинг агенцій маркетингових сервісів включає в себе опитування компаній – членів Асоціації та опитування ключових клієнтів ринку.

Детальніше про методологію та результати рейтингу:
mami.org.ua

Олена Попова

Директор

Працює в сфері досліджень з 1992 року. Керує компанією з дня її заснування у 2004. Займається загальними стратегічними питаннями функціонування компанії та стратегічними некомерційними проектами. Своїм основним завданням вважає залучення до команди найбільш фахових і досвідчених гравців та організацію роботи InMind у відповідності до найвищих професійних стандартів. «Я вбачаю своє завдання в тому, щоб зробити InMind комфортним для всіх учасників процесу. Для наших працівників – це означає позитивні стосунки у колективі, можливість реалізувати власні професійні інтереси та потреби у професійному зростанні. Для клієнтів – максимальну відкритість у процесі реалізації проектів, дотримання найвищих стандартів проведення досліджень та у підсумку – вирішення бізнес-завдань клієнта».

Юлія Масієнко

Research Director

Працює в InMind з дня заснування. Визначає стратегію і методологію досліджень, займається розвитком інноваційних напрямків, адаптацією методик, пошуком необхідних підходів. Її відмітна риса - глибокий аналітичний підхід. Однаково добре володіє як психологічними, якісними методами, так і кількісними, математичними. Займається внутрішнім консультуванням і навчанням молодих фахівців, викладає дослідницькі дисципліни на факультеті психологи КНУ ім. Шевченка.

Юлія - типовий київський інтелектуал. Завжди в курсі останніх трендів не тільки в галузі досліджень, а й у літературі, мистецтві та інших сферах, що її цікавлять.

Олена Бондарчук

Client Director

У InMind - з 2005 року. Займається розвитком нових ринків і галузевих дослідницьких продуктів, а також дослідницьким консалтингом. В її компетенції - питання стратегії, маркетингу, робота з новими клієнтами. Відмінно знаходить спільну мову з клієнтами, вміє точно зрозуміти і чітко сформулювати їх вимоги. Однаково добре володіє як інтелектуальними рішеннями і традиційними методиками, так і яскравими нетрадиційними підходами.

Олена – публічне обличчя компанії, має великий досвід роботи з експертами високого класу, топ-менеджерами мультинаціональних та національних компаній, представниками органів влади, журналістами.

Андрій Телейко

Head of Analytics

Досвідчений математик, прийшов в InMind в 2006 році з фундаментальної науки. Створив в компанії культуру роботи з математичними даними. Займається питаннями вибірки, методиками аналізу, обробки великих масивів даних. У його портфелі - сотні успішних проектів і десятки клієнтів з різних сфер - фінанси, політика, телеком, фармацевтика, FMCG.

Катерина Загривенко

Senior Account Manager

У компанії - з 2005 року. Починала як координатор проектів, сьогодні - провідний спеціаліст по роботі з клієнтами. Забезпечує весь цикл супроводу клієнтів, від підготовки пропозицій до презентації результатів досліджень. Працює з новими і потенційними клієнтами.

У ході реалізації проектів спеціалізується на тестуванні продуктів, концептів, рекламних матеріалів.

Здатна одночасно і ефективно керувати великою кількістю різнопланових проектів, швидко обробляти великі обсяги інформації, а також якісно проводити складні проекти в стислі терміни.

Наталія Задерей

Senior Analyst

У InMind з 2005 року. Спеціалізується на великих галузевих проектах, є експертом у цій сфері. Відрізняється глибоким фундаментальним підходом, її проекти завжди детально продумані і виконані бездоганно. Володіє різноманітними методологіями досліджень: F2F та онлайн-опитування, спостереження, екзіт-поли, хол-тести, кабінетні дослідження, фокус-групи, глибинні/експертні інтерв'ю. Усередині компанії проводить семінари з методології збору даних, контролю процедури досліджень і якості даних, комплексному аналізу якісно-кількісних показників.

Ніка Єлізарова

Senior Analyst

Приєдналася до команди InMind в 2006 році, ще будучи студенткою. Починала з роботи інтерв'юера, завдяки своїй компетентності та відповідальності виросла до позиції провідного аналітика компанії.

Управляє складними проектами з великою кількістю важливих деталей, жодна з яких не залишиться без уваги. Спеціалізується на управлінні трекинговими проектами.

Ольга Зотова

Senior Analyst

Займається дослідженнями з 2003 року, з 2008-го - в InMind. Прихильник класичних наукових підходів у проведенні досліджень. Універсальний фахівець, однаково компетентна як в якісних, так і в кількісних дослідженнях. Досвідчений аналітик, модератор і координатор проектів, здатна якісно відбудувати процедуру проведення дослідження, відстежити і проконтролювати всі стадії процесу.

Володимир Коношевич

Analyst

Працює в компанії з 2010 року. Спеціаліст з якісних досліджень. Здійснив понад 200 проектів для великих вітчизняних і міжнародних компаній у різних сферах, від алкогольного ринку до мобільного зв'язку та банківських послуг.

Основне поле професійних інтересів - стилежиттєві дослідження та пошукові проекти з нестандартною методологією. Знає і вміло використовує в дослідженнях основи психологічних методик.

Вадим Денисенко

Analyst

У дослідженнях з 2010 року, в InMind - c 2012-го. Реалізував більше 100 проектів для великих українських і міжнародних компаній.

Спеціаліст з якісних досліджень найрізноманітніших форматів від фокус-груп і глибинних інтерв'ю до домашніх візитів і фасилітації.

Магістр психології, професійний коуч. У неробочий час цікавиться урбаністикою, управлінням спільними ресурсами, розвитком «локальних громад».

Юлія Ніколаєнко

Head of Quaitative Research

Працює в дослідженнях з 2000 року, в InMind - з 2004-го. Спеціаліст у сфері якісних досліджень. Займається модерацією фокус-груп та проведенням різноманітних експертних опитувань.

Прекрасний організатор і комунікатор. Вміє розговорити навіть мовчазну аудиторію і зацікавити учасників фокус-груп темою дослідження.

Володіє прекрасною інтуїцією. Здатна знайти спільну мову практично з будь-якою людиною, завдяки чому є неформальним центром компанії. У вільний час любить подорожувати, знайомиться і спілкуватися з новими цікавими людьми.

Надія Заріцька

Analyst

Досвід роботи в дослідженнях - з 2010 року, працює в InMind з 2012-го. Спеціалізується на вивченні споживчих звичок, тестуванні концепцій, продуктів і рекламних матеріалів, аналізі ефективності рекламних кампаній. Має досвід проведення кількісних та якісних досліджень в різноманітних сферах: FMCG, банківські послуги, телекомунікації, фармацевтика та ін.

Підходить до реалізації проектів з великою відповідальністю, орієнтована на вирішення завдань, відкрита для нового досвіду.

У 2015 році захистила кандидатську дисертацію з соціології на тему "Дауншифтінг як альтернативні стилежиттєві практики у сучасному суспільстві".

Ольга Двоєглазова

Analyst

     Магістр психології, працює у сфері досліджень з 2013 року. Спеціалізується на менеджменті кількісних досліджень. Найбільший досвід має у сфері проведення трекінгових проектів. У роботі поєднує прихильність традиційним підходам і готовність втілювати нові ідеї. Завжди готова вирішувати складні і неординарні завдання залучаючи мінімум ресурсів. Прихильниця всеохоплюючого та системного підходу до досліджень.

Марина Ірисова

Analyst

Наймолодший співробітник компанії, працює в Inmind з 2014 року. За освітою - магістр психології КНУ ім. Т. Шевченка. На даний момент активно випробовує свої сили в царині якісних досліджень.

Clients

вул. Васильківська, 14



офіс 505



+38044 220 0042



office@inmind.com.ua