Яндекс.Метрика
  • Про компанію
  • Методи
    • Кількісні дослідження

    • Якісні дослідження

    • Онлайн-дослідження

  • послуги
    • Дослідження ринків

    • Політичні та соціально-економічні дослідження

    • Дослідницький консалтинг

  • Проекти
    • Trandwatching

    • ЕВА-index

    • Рейтинги MAMI

  • люди
    • Олена Попова

    • Юлія Масієнко

    • Олена Бондарчук

    • Андрій Телейко

    • Катерина Загривенко

    • Наталія Задерей

    • Ніка Єлізарова

    • Ольга Зотова

    • Володимир Коношевич

    • Вадим Денисенко

    • Юлія Ніколаєнко

    • Надія Заріцька

    • Ольга Двоєглазова

    • Марина Ірисова

  • клієнти
  • Блог
  • контакти
укр | рус | eng

Ласкаво просимо в InMind!

Наша компанія вже більше 10 років надає повний спектр послуг з проведення маркетингових та соціальних досліджень. Щорічно ми проводимо більше 200 дослідницьких ad-hoc проектів. В нашій команді – найкращі менеджери та аналітики українського дослідницького ринку.

За роки роботи сформувалися три основні напрямки, в яких найяскравіше проявляються наші професійні переваги:

-Трекінги. Великомасштабні, багаторічні проекти як у маркетингу, так і в соціальній сфері. Основний фокус в таких проектах – науково обґрунтована методологія, якісні польові роботи, аналіз багаторічних трендів та тенденцій;
-Інсайти для бізнесу. Дослідницький консалтинг на базі кастомизованих (tailored) рішень під певні бізнес-завдання клієнта. В таких проектах ми здобуваємо результати, придатні для прийняття рішень та розуміння ефективності минулої активності клієнта в сфері маркетингу;
-Менеджмент дослідницьких проектів. Кожного року дослідження стають все більш складною галуззю, де працюють як традиційні методології, так і інноваційні прийоми, що повністю змінюють організацію роботи дослідницьких агенцій. Наші менеджери мають досвід управління проектами різних типів, постійне внутрішнє навчання дозволяє їм знаходити ефективні управлінські рішення для будь-яких завдань.

Ми дорожимо своєю репутацією, постійно вдосконалюємося та вдячні нашим клієнтам за плідну співпрацю. Приєднуйтеся!

Кількісні дослідження

InMind має величезний досвід успішної реалізації проектів з використанням класичних і нових, сучасних методів та технологій. Компанія більше 10 років виконує кількісні дослідження зі складним дизайном вибірки, трекінгові, панельні та ad-hoc проекти, використовує комбіновані технології відбору респондентів та аналізу даних. Кількісні дослідження можуть репрезентувати як населення України в цілому, так і будь-які територіальні, соціально-демографічні, професійні та експертні групи. Клієнт може бути впевнений, що в проекті буде використаний підхід, найбільш релевантний щодо його бізнес-задач, з урахуванням часових та бюджетних рамок проекту.

InMind використовує всі методи кількісних досліджень: - Face-to face/особисті інтерв’ю - CATI/телефонні інтерв’ю - Exit polls/ опитування на виході - Хол тести - Онлайн опитування - СМС опитування - IVR технології - Touch screen технології

Якісні дослідження

Ефективне використання якісних методів передбачає поєднання в досліднику необхідної об’єктивної позиції з розвинутою інтуїцією, здатністю діяти не за сценарієм, відкритістю до нового досвіду. Дослідники InMind володіють широким арсеналом якісних методів: від класичних фокус-груп до етнографічних інтерв’ю, що потребують глибокого занурення. Наша команда має великий досвід використання якісних методів зі складними цільовими групами – високодохідною аудиторією, державними службовцями, бізнес-аудиторією, трендсеттерами тощо.

Спектр якісних методів: - Фокус-групи - Комерційна етнографія - Поглиблені інтерв’ю - Експертні опитування - Mystery shopping/ Таємний покупець - Case study/ Метод аналізу певних ситуацій

Онлайн-дослідження

InMind – лідер онлайн досліджень в Україні. В онлайн проектах ми поєднуємо сучасні онлайн технології та соціологічні принципи формування вибірок, мінімізуючи залучення «добровольців» для опитувань через інтернет. Наша онлайн панель містить більше 100,000 учасників, в тому числі її репрезентативне ядро – більше 30,000 панелістів, рекрутованих офф-лайн та за реферальними посиланнями.
Онлайн технології – перспективний інструмент для трекінгових та ad-hoc досліджень, що дозволяє відслідковувати споживчі переваги та поведінку, динаміку ефективності комунікаційних кампаній, рівень задоволеності споживача, оцінку продукту та іміджевого профілю бренда, споживання медіа тощо. За допомогою онлайн інструментів ми проводимо кількісні та якісні дослідження, а також розвиваємо нові види досліджень – краудсорсингові проекти, консьюмерські панелі та ін.
Онлайн технології дозволяють тестувати матеріали будь-якого формату (3D, відео, моделювання розміщення), розширюють доступ до важкодоступної для досліджень аудиторії (вузькі групи споживачів, молодь, високо статусні групи, бізнес, трендсеттери тощо).

Дослідження ринків

В портфелі InMind – дослідження практично у всіх сегментах українського ринку, в тому числі:
- Телекомунікації
- FMCG (алкогольні та безалкогольні напої, продукти харчування, табак)
- Фінансові послуги
- Медіа
- Рітейл
- Фармацевтичний ринок
- Агробізнес

Мова йде про дослідження цільових аудиторій, трекінг здоров’я бренду, ефективності комунікації, задоволеності клієнтів/користувачів, сегментація, цінова стратегія та чутливість, пошук ніш для нових продуктів та споживчих інсайтів. Окрім опитувань, аналітики InMind проводять кабінетні дослідження - аналіз ринків, періодичні огляди, оцінки трендів, прогнози розвитку й т.ін., в тому числі агрегуючи їх з результатами споживчих досліджень.

Політичні та соціально-економічні дослідження

InMind володіє всією необхідною базою для проведення політичних та соціально-економічних досліджень. Серед наших клієнтів – політики та політичні партії, громадські та донорські організації, PR-агенції, медіа.

Серед політичних досліджень найбільш користуються попитом дослідження політичних рейтингів, політичного іміджу, дослідження для розробки стратегії політичного позіціонування та передвиборчої стратегії, визначення електорально значущих проблем територій, моніторинг електоральних переваг населення.

Ми також проводимо соціальні дослідження в сфері освіти, охорони здоров’я, соціальних послуг, економічної активності населення, інформаційної політики, діяльності органів державного управління тощо.

Дослідницький консалтинг

Ми готові ділитися досвідом та знаннями з будь-яких питань, пов’язаних з плануванням, проведенням, аналізом та імплементацією досліджень.

Дослідницький консалтинг InMind – це: - Розробка стратегії дослідження – визначення оптимального методологічного підходу, розробка дизайну та вибірки дослідження - Консультації з усіх питань аналізу даних - Проведення воркшопів для клієнтівна тему використання результатів досліджень в подальшій роботі - Проведення Desk research /кабінетних досліджень – збирання та аналіз даних з відкритих джерел - Систематизація та вторинний аналіз різних дослідницьких даних та CRM даних клієнта - Експертиза методології, процедури та якості реалізації різних видів досліджень - Навчальні семінари з теорії, організації та інструментам маркетингових та соціально-політичних досліджень.

InMind є дослідницьким партнером різних маркетингових та соціальних проектів. У цих проектах превалює не комерційний інтерес, а можливість реалізувати свої експертні знання у співпраці з провідними компаніями та організаціями суміжних сфер діяльності. Ми впевнені, що дослідницька підтримка наших партнерів не тільки розвиває їх починання, але й дозволяє популяризувати дослідження як галузь.
Наші постійні проекти – індекси Європейської Бізнес Асоціації, МАМІ Рейтинг агенцій маркетингових сервісів України згідно доходам, Trendwatching™.

Також ми беремо участь у багатьох інших проектах.
Run Ukraine (Київський Напівмарафон, Марафон) – організація бігових заходів з метою підтримки спортсменів-аматорів, популяризації здорового способу життя, благодійності. Наші дослідження допомагають краще зрозуміти мотивацію учасників, рівень обізнаності учасників про заходи та ефективність промо-зусиль організаторів.

Сайт проекту kyivhalfmarathon.org

Kyiv MakerFaire (ярмарок мейкерів) – українське представництво міжнародного проекту MakerFaire, що зорієнтований на підтримку мейкерського руху – міські ярмарки, а також спілкування, обмін досвідом та знахідками в середовищі любителів low tech, DIY, хендмейду. Ми допомагаємо дослідницьким консалтингом та лекціями з культури мейкерства.

Сайт проекту makerfairekyiv.com

Trandwatching

Систематичне дослідження трендів, що тільки з’являються або вже існують, їх вплив на споживчу поведінку українців та характеристику соціокультурного контексту сучасної України.
Проект реалізує Trendwatching-підрозділ комунікаційного холдингу АДВ з 2010 року. InMind відповідає за валідизацію трендів та оцінку їхньої розповсюдженості серед масової аудиторії.
Результати дослідження доступні у річному звіті, що містить опис трендів та субтрендів, їх проявів в Україні та закордоном, можливе застосування у маркетинговій діяльності та сфері комунікації для брендів різних категорій.

Деталі trendwatching-ukraine.com.ua

ЕВА-index

В 2008 році InMind почав співпрацю з Європейською Бізнес Асоціацією в розробці методології вимірювання Індексу Інвестиційної привабливості України. Зараз цей індекс – один з впливових показників динаміки умов ведення бізнесу в Україні, його результати – у фокусі уваги представників державних структур, бізнес-аналітиків та всієї бізнес-спільноти України.
Наша співпраця була продовжена в 2010 році розробкою та вимірюванням Митного Індексу ЄБА, в 2012 – Податкового Індексу, в 2013 – Індексу довіри до судової системи України.

Детальніше про індекси – на сайті EBA eba.com.ua

Рейтинги MAMI

В 2014 році компанія InMind приєдналася до проекту МАМІ «Рейтинг агенцій маркетингових сервісів України згідно доходам» в якості дослідницького партнера. Міжнародна асоціація маркетингових ініціатив (МАМІ) – офіційна галузева організація маркетингових компаній, що використовують у своїй діяльності BTL-інструменти.
Асоціація бере активну участь в організації BTL-секції Київського Міжнародного Фестивалю Реклами та є партнером Журі маркетингових сервісів на КМФР.
Рейтинг агенцій маркетингових сервісів включає в себе опитування компаній – членів Асоціації та опитування ключових клієнтів ринку.

Детальніше про методологію та результати рейтингу:
mami.org.ua

Олена Попова

Директор

Працює в сфері досліджень з 1992 року. Керує компанією з дня її заснування у 2004. Займається загальними стратегічними питаннями функціонування компанії та стратегічними некомерційними проектами. Своїм основним завданням вважає залучення до команди найбільш фахових і досвідчених гравців та організацію роботи InMind у відповідності до найвищих професійних стандартів. «Я вбачаю своє завдання в тому, щоб зробити InMind комфортним для всіх учасників процесу. Для наших працівників – це означає позитивні стосунки у колективі, можливість реалізувати власні професійні інтереси та потреби у професійному зростанні. Для клієнтів – максимальну відкритість у процесі реалізації проектів, дотримання найвищих стандартів проведення досліджень та у підсумку – вирішення бізнес-завдань клієнта».

Юлія Масієнко

Research Director

Працює в InMind з дня заснування. Визначає стратегію і методологію досліджень, займається розвитком інноваційних напрямків, адаптацією методик, пошуком необхідних підходів. Її відмітна риса - глибокий аналітичний підхід. Однаково добре володіє як психологічними, якісними методами, так і кількісними, математичними. Займається внутрішнім консультуванням і навчанням молодих фахівців, викладає дослідницькі дисципліни на факультеті психологи КНУ ім. Шевченка.

Юлія - типовий київський інтелектуал. Завжди в курсі останніх трендів не тільки в галузі досліджень, а й у літературі, мистецтві та інших сферах, що її цікавлять.

Олена Бондарчук

Client Director

У InMind - з 2005 року. Займається розвитком нових ринків і галузевих дослідницьких продуктів, а також дослідницьким консалтингом. В її компетенції - питання стратегії, маркетингу, робота з новими клієнтами. Відмінно знаходить спільну мову з клієнтами, вміє точно зрозуміти і чітко сформулювати їх вимоги. Однаково добре володіє як інтелектуальними рішеннями і традиційними методиками, так і яскравими нетрадиційними підходами.

Олена – публічне обличчя компанії, має великий досвід роботи з експертами високого класу, топ-менеджерами мультинаціональних та національних компаній, представниками органів влади, журналістами.

Андрій Телейко

Head of Analytics

Досвідчений математик, прийшов в InMind в 2006 році з фундаментальної науки. Створив в компанії культуру роботи з математичними даними. Займається питаннями вибірки, методиками аналізу, обробки великих масивів даних. У його портфелі - сотні успішних проектів і десятки клієнтів з різних сфер - фінанси, політика, телеком, фармацевтика, FMCG.

Катерина Загривенко

Senior Account Manager

У компанії - з 2005 року. Починала як координатор проектів, сьогодні - провідний спеціаліст по роботі з клієнтами. Забезпечує весь цикл супроводу клієнтів, від підготовки пропозицій до презентації результатів досліджень. Працює з новими і потенційними клієнтами.

У ході реалізації проектів спеціалізується на тестуванні продуктів, концептів, рекламних матеріалів.

Здатна одночасно і ефективно керувати великою кількістю різнопланових проектів, швидко обробляти великі обсяги інформації, а також якісно проводити складні проекти в стислі терміни.

Наталія Задерей

Senior Analyst

У InMind з 2005 року. Спеціалізується на великих галузевих проектах, є експертом у цій сфері. Відрізняється глибоким фундаментальним підходом, її проекти завжди детально продумані і виконані бездоганно. Володіє різноманітними методологіями досліджень: F2F та онлайн-опитування, спостереження, екзіт-поли, хол-тести, кабінетні дослідження, фокус-групи, глибинні/експертні інтерв'ю. Усередині компанії проводить семінари з методології збору даних, контролю процедури досліджень і якості даних, комплексному аналізу якісно-кількісних показників.

Ніка Єлізарова

Senior Analyst

Приєдналася до команди InMind в 2006 році, ще будучи студенткою. Починала з роботи інтерв'юера, завдяки своїй компетентності та відповідальності виросла до позиції провідного аналітика компанії.

Управляє складними проектами з великою кількістю важливих деталей, жодна з яких не залишиться без уваги. Спеціалізується на управлінні трекинговими проектами.

Ольга Зотова

Senior Analyst

Займається дослідженнями з 2003 року, з 2008-го - в InMind. Прихильник класичних наукових підходів у проведенні досліджень. Універсальний фахівець, однаково компетентна як в якісних, так і в кількісних дослідженнях. Досвідчений аналітик, модератор і координатор проектів, здатна якісно відбудувати процедуру проведення дослідження, відстежити і проконтролювати всі стадії процесу.

Володимир Коношевич

Analyst

Працює в компанії з 2010 року. Спеціаліст з якісних досліджень. Здійснив понад 200 проектів для великих вітчизняних і міжнародних компаній у різних сферах, від алкогольного ринку до мобільного зв'язку та банківських послуг.

Основне поле професійних інтересів - стилежиттєві дослідження та пошукові проекти з нестандартною методологією. Знає і вміло використовує в дослідженнях основи психологічних методик.

Вадим Денисенко

Analyst

У дослідженнях з 2010 року, в InMind - c 2012-го. Реалізував більше 100 проектів для великих українських і міжнародних компаній.

Спеціаліст з якісних досліджень найрізноманітніших форматів від фокус-груп і глибинних інтерв'ю до домашніх візитів і фасилітації.

Магістр психології, професійний коуч. У неробочий час цікавиться урбаністикою, управлінням спільними ресурсами, розвитком «локальних громад».

Юлія Ніколаєнко

Head of Quaitative Research

Працює в дослідженнях з 2000 року, в InMind - з 2004-го. Спеціаліст у сфері якісних досліджень. Займається модерацією фокус-груп та проведенням різноманітних експертних опитувань.

Прекрасний організатор і комунікатор. Вміє розговорити навіть мовчазну аудиторію і зацікавити учасників фокус-груп темою дослідження.

Володіє прекрасною інтуїцією. Здатна знайти спільну мову практично з будь-якою людиною, завдяки чому є неформальним центром компанії. У вільний час любить подорожувати, знайомиться і спілкуватися з новими цікавими людьми.

Надія Заріцька

Analyst

Досвід роботи в дослідженнях - з 2010 року, працює в InMind з 2012-го. Спеціалізується на вивченні споживчих звичок, тестуванні концепцій, продуктів і рекламних матеріалів, аналізі ефективності рекламних кампаній. Має досвід проведення кількісних та якісних досліджень в різноманітних сферах: FMCG, банківські послуги, телекомунікації, фармацевтика та ін.

Підходить до реалізації проектів з великою відповідальністю, орієнтована на вирішення завдань, відкрита для нового досвіду.

У 2015 році захистила кандидатську дисертацію з соціології на тему "Дауншифтінг як альтернативні стилежиттєві практики у сучасному суспільстві".

Ольга Двоєглазова

Analyst

     Магістр психології, працює у сфері досліджень з 2013 року. Спеціалізується на менеджменті кількісних досліджень. Найбільший досвід має у сфері проведення трекінгових проектів. У роботі поєднує прихильність традиційним підходам і готовність втілювати нові ідеї. Завжди готова вирішувати складні і неординарні завдання залучаючи мінімум ресурсів. Прихильниця всеохоплюючого та системного підходу до досліджень.

Марина Ірисова

Analyst

Наймолодший співробітник компанії, працює в Inmind з 2014 року. За освітою - магістр психології КНУ ім. Т. Шевченка. На даний момент активно випробовує свої сили в царині якісних досліджень.

Clients

вул. Васильківська, 14



офіс 505



+38044 220 0042



office@inmind.com.ua