Експертиза

Нестандартні підходи

SEE INSIDE

Ми використовуємо будь-які можливості зануритися в життєвий світ споживача. Застосовуємо наші знання та досвід для більш глибокого розуміння специфіки цільових аудиторій: стилю життя, потреб, прийняття рішень, процесу споживання.
Розробляємо нові інструменти для вирішення нестандартних завдань клієнта.

  • SAFARI Одноразовий масовий контакт з представниками ЦА вдома/в ХоРеКа/у торгівельній точці для активного пошуку інсайтів та перевірки гипотез
  • USABILITY ТЕСТИ Ad-hoc проекти, що мають на меті вивчення інтерфейсів послуг – онлайн платформ або застосунків для вінансових, телеком послуг тощо/li>
  • СПОСТЕРЕЖЕННЯ В ТТ, СПІЛЬНІ ВІЗИТИ Зазвичай є частиною шопперських проектів з пошуку інсайтів – дослідження в торгівельних точках, вивчення бар’єрів та перешкод на шляху покупця в різних форматах магазинів
  • ДОСЛІДЖЕННЯ «ЦИФРОВИХ СЛІДІВ»Найчастіше є частиною проектів з необхідністю об’єднати реальну та онлайн поведінку ЦА (користування соцмережами, шукачі, маршрути на сайтах тощо)
Клієнти про Inmind