Експертиза

Дослідницькі інструменти

SСALABILITY ON DEMAND

Оскільки бізнес-питання не можуть бути абсолютно однаковими, у нас є багато інструментів для рішення дослідницьких завдань, щоб відповісти на будь-яке запитання.
Подивіться приклади наших інструментів. Якщо того, що вам потрібно, немає в переліку, просто запитайте – скоріше за все ми вже робили це раніше та можемо зробити це знов.

  • Brand Health Tracking. Вимірювання показників розвитку бренду, аналіз конкурентного поля та цільових аудиторій.
  • Brand Assets. Оцінка впізнаваності та унікальності візуальних елементів бренду
  • Ad Efficiency. Вимірювання ефективності реклами/комунікації
  • Ad Potential Score.Тестування комунікаційних матеріалів
  • CommVectors. Здоров’я бренду та вектори розвитку комунікації
  • UX/CX. Вивчення клієнтського досвіду
  • NPS. Вимірювання рівня лояльності споживачів бренду
  • CSI. Оцінка задоволеності різними аспектами стосунків з брендом
  • Reputation Audit. Аналіз репутації бренду
  • HRMind. Оцінка корпоративної культури та залученості персоналу
  • Conjoint. Моделювання ставлення споживачів до ринкових пропозицій, симулятор ринку
  • Segment Value. Аналіз та типологізація цільових аудиторій
  • InFaces. Емоційний профайлінг комунікаційних матеріалів
Клієнти про Inmind
Знайомтесь,
наші експерти
Андрій Телейко

Андрій – партнер компанії, кандидат фізико-математичних наук, експерт в методології аналізу та візуалізації даних, розробник інструментів та метрик трекінгових досліджень Inmind. Глибокі теоретичні знання та величезний практичний досвід (сотні проведених складних проектів за різними методологіями на багатьох ринках) допомагають грунтовно проконсультувати клієнта щодо всіх аспектів проведення конкретного проекту, забезпечити коректні результати дослідження та надати детальну аналітику.
Є потреба у трекінгу, – не вагаючись, контактуйте з Андрієм, він допоможе на всіх етапах дослідження – від дизайну до аналітики.

Обговоріть нюанси досліджень з експертом andriy.teleyko@inmind.ua