Бренд і комунікації
Дослідження реклами
Реклама – це найбільш захоплюючий аспект маркетингових досліджень. Безумовно, це творчий продукт, і за це його люблять всі, хто так чи інакше пов’язаний з маркетингом. Але не завжди геніальність творця реклами конвертується в маркетингові результати. Ми пропонуємо різні рекламні дослідження, які допомагають нашим клієнтам розібратися в тому, як сприймається створений ними рекламний продукт, як ефективно його вдосконалити, та, врешті решт, як проведення рекламної кампанії відбилося на сприйнятті і перевазі Вашого продукту, позиції Вашого бренду на ринку.
Пакет рекламних досліджень
Олександр Красновський
Олександр – керівник аналітичного департаменту Inmind. Приєднався до нашої команди в 2017 році, має більше 18 років досвіду роботи в сфері досліджень як у дослідницьких компаніях, так і на боці медійного агентства повного циклу.
Провідний фахівець з досліджень рекламного ринку. Експерт в дослідженнях тестування рекламних концепцій та копій, а також в дослідженнях вимірювання ефективності рекламних кампаній на ТБ та ООН. Співавтор методики Ad Potential Score, яка направлена на вивчення потенціалу рекламного продукту до активної медіа кампанії.
Обговоріть нюанси досліджень з експертом a.krasnovsky@inmind.ua