Бренд і комунікації
Дослідження бренда
Досліджуючи багато українських брендів, ми показуємо значущість взаємодії бренду зі споживачем як на раціональному, так і на емоціональному рівні. Вам потрібні дослідження бренду, якщо Ви бажаєте детально розібратися в тому, з чого складається Ваш бренд (Brand equity/Brand Health/Brand Power: знання, переваги, витрати на бренд), якою є його диспозиція на ринку (частки ринку, основні конкуренти, лояльність), що споживачі думають про Ваш бренд (імідж бренду, атрибути та профілізація, репутація бренду), в яких ситуаціях взаимодіють з брендом (ситуації споживання та коммунікація, раціональний та емоціний зв’язок зі споживачем).
Пакет досліджень бренду
« Inmind використовує обгрунтовану методологію вимірювання показників здоров’я бренду та ефективності рекламних кампаній, результати цих досліджень є дієвими інструментами отримання зворотнього зв’язку від наших потенційних та актуальних клієнтів, дають розуміння ключових трендів розвитку банківського ринку