Культура і стиль життя
Споживчі тренди та стиль життя
Стиль життя – це той бік організації життя споживача, де він проявляє себе через вибір, ідеали та цінності. Дослідження стилю життя проводяться для того, щоб пов’язати продукт через маркетингову комунікацію з повсякденним життям цільової аудиторії бренду. Споживчі тренди народжуються всередині життєвих звичок та цінностей, поступово проявляючись в споживчій поведінці. Завдання досліджень полягає в пошуку споживчих трендів через аналіз стилю життя, цінностей, життєвого середовища споживача. Дослідження стилю життя та споживчих трендів ми, як правило, проводимо за допомогою комплексного підходу, починаючи з якісних, в тому числі етнографічних методів, що дозволяють зануритися у світ цільової аудиторії, та закінчуючи психографічною сегментацією на основі великої репрезентативної вибірки. На основі досліджень ми виявляємо нові споживчі тренди, їх потенційних носіїв у цільових аудиторіях бренду.
Наталія Задерей
Наталія працює у компанії з 2005 року. За цей час набула досвіду менеджменту різноманітних досліджень, забезпечувала повний цикл роботи з клієнтом: від розробки дизайну дослідження до презентації результатів і воркшопів.
На практиці стикалась з дослідженнями найрізноманітнішої методології: опитування – поквартирні, телефонні, онлайн, у місцях скупчення ЦА; експертні інтерв’ю; холл-тести; mystery shopping; спостереження; кабінетні дослідження тощо. Але спеціалізується на складних, комплексних проєктах, у яких сполучається аналіз кількісних і якісних даних, оскільки є дослідником-універсалом.
Робота у різноманітних сферах (від FMCG та телекомунікацій до реклами та корпоративних досліджень) і з різноманітними підходами допомагає Наталії бачити у респондентах не шаблонних споживачів окремо взятого товару чи послуги, а реальних людей, котрі існують у багатовимірному світі власних інтересів та стилю життя, і ділитись цим баченням із клієнтами.
Обговоріть нюанси досліджень з експертом natalia.zaderei@inmind.ua