Культура і стиль життя
Корпоративні дослідження
Дослідження корпоративної культури дають чітке уявлення про те, що компанії необхідно зробити для досягнення більшої ефективності. Inmind виділяє 5 ключових факторів вимірювання сприйняття корпорації як бренду – лояльність, залученість, задоволеність, інформування та імідж – які виявляють те, на що варто звернути особливу увагу. Корпоративні дослідження часто є кількісним проєктом з суцільним опитуванням всіх співробітників компанії. Але часто, саме у фокусі вивчення корпоративних цінностей та ставлення до них, необхідні якісні методи, що основані на ідеях та сприйнятті, а не на числах. Поглиблені інтерв’ю або фокус-групи дозволяють визначити теми, про які компанія могла навіть не знати. Також якісні методи допомагають скласти перелік реальних іміджевих атрибутів, цінностей та місії компанії, визначити розриви у ланцюгу поширення корпоративної культури.
« Наша корпорація співпрацювала з Inmind у проєкті, що включав вимірювання рівня задоволеності, залученості та лояльності персоналу дев’яти виробничих структур, а також діагностику сприйняття корпоративного бренду зовнішніми стейкхолдерами: споживачами, партнерами. Дослідження продемонструвало високий рівень експертизи Inmind у питаннях внутрішнього клімату, виявило специфіку ситуації для кожного з підприємств, закономірності сприйняття в залежності від позиції в компанії, стажу тощо. Команда Inmind запропонувала змістовні та докладні рекомендації для вдосконалення поточної ситуації. Ми задоволені співпрацею та рекомендуємо Inmind у якості виконавця корпоративних досліджень