Культура і стиль життя
Сегментаційні дослідження
Більшість наших клієнтів розуміють важливість правильного визначення цільового ринку. Ми пропонуємо клієнтам релевантні інструменти збирання та аналізу інформації з визначення та опису сегментів цільової аудиторії з метою прогнозування споживчої поведінки в рамках кожного сегменту. На базовому рівні сегментація може складатися з простих демографічних даних, таких як вік, стать, склад сім’ї, соціальний клас, місце проживання. Але часто ми використовуємо більш потужні підходи, що включають психографічні та поведінкові характеристики цільової аудиторії. Ми проводимо багаторівневу сегментацію ринку, результат якої є інтуїтивно зрозумілим та дієвим.
« Особливо хочемо відзначити професійні якості Inmind в реалізації проектів з сегментації абонентів. Маючи найбільшу базу абонентів в країні, нам вкрай важливо розуміти особливості різних груп користувачів Київстар, щоб пропонувати продукти і сервіси максимально актуальні саме для них. Саме тому за останні 2 роки ми провели 3 великих проекти, кожен з яких потребував індивідуального підходу до сегментації:
Перший – це психографічна карта користувачів м-дати на смартфонах, яка включала в себе поведінкові особливості використання мобільного Інтернету, звичку оплачувати мобільний зв’язок і стиль життя.
Другий – це сегментація некористувачів мобільного Інтернету за цільовим використанням тарифного плану оператора і конкурентів.
Третій – це сегментація некористувачів мобільного Інтернету в сфері В2В, яка базується на можливостях корпоративних девайсів, доступу до Інтернет з’єднання і зони покриття у поєднанні з особливостями використання м-дати на власних смартфонах.
Результати цих проектів допомогли нам вдосконалити продуктові стратегії компанії, адаптувати відповідну комунікацію і дали поштовх для розробки нових сервісів.
Ми і наші колеги дуже задоволені спільною роботою з компанією Inmind і при нагоді завжди рекомендуємо компанію нашим партнерам як надійного підрядника в ресерч-сфері. Адже ми завжди впевнені в якості виконання спільних проектів, особливо коли мова йде про складні й стратегічно важливі дослідження.