В Inmind майже не буває нудно. Здавалося би, одноманітність – масиви, таблиці, звіти по колу, але за кожним завданням завжди є маленький виклик і можливість дізнатися більше, нехай навіть про виборчі очікування в місті, в якому ніколи не був, чи особливості сприймання якоїсь топової реклами. Завжди цікаво, бо робота не заради роботи – а й для інтересу подивитися на результат. Класно, що такий одночасно різноматнітний, але єдиний колектив.
Реклама – это, пожалуй, самый захватывающий аспект маркетинговых исследований. Это, безусловно, творческий продукт и за это его любят все, кто так или иначе связан с маркетингом. Но не всегда гениальность создателя рекламы конвертируется в маркетинговые результаты.
Мы предлагаем различные рекламные исследования, которые помогают нашим клиентам разобраться:
- Как воспринимается созданный ими рекламный продукт;
- Как эффективно его усовершенствовать;
- Что потребители думают про Ваш бренд (имидж бренда, атрибуты и профилизация, репутация бренда);
- Как проведение рекламной кампании отразилось на восприятии и предпочтении продукта, позиции на рынке бренда.
Направления рекламных исследований, в которых ИнМайнд накопил большой опыт и является……
01
Претест рекламного продукта
Copy Testing ХХХХХХХХХХХХ
02
Трекинг рекламы
показатели знания………
03
Исследования для разработки стратегий
UX audit, seo, conversion, traffic management
04
Пакет рекламних досліджень
Що говорять наші клієнти
Експерт
Олена Бондарчук
Олена – партнер компанії, працює в Inmind з року її заснування, соціологиня за фахом.
Маючи великий досвід у дослідженнях, Олена допомагає клієнтам у розробці методології та стратегії досліджень, активно долучається до аналізу даних, розробки дієвих рекомендацій та презентацій результатів клієнтам.
Методологічний підхід, що застосовується у дослідженнях для аналізу клієнтського досвіду застосовується компанією Inmind у практиці роботи з власними клієнтами. То ж Олена не лише проконсультує вас у питаннях організації та реалізації дослідження клієнтського досвіду, а й відповідатиме за те, щоб ваш досвід взаємодії з Inmind був максимально позитивним, відповідав очікуванням та формував вашу лояльність.
Обговоріть нюанси досліджень з експертом bondarchuk.olena@inmind.ua