В Inmind майже не буває нудно. Здавалося би, одноманітність – масиви, таблиці, звіти по колу, але за кожним завданням завжди є маленький виклик і можливість дізнатися більше, нехай навіть про виборчі очікування в місті, в якому ніколи не був, чи особливості сприймання якоїсь топової реклами. Завжди цікаво, бо робота не заради роботи – а й для інтересу подивитися на результат. Класно, що такий одночасно різноматнітний, але єдиний колектив.
Carousel
Auto Rotation with Centered Item
Custom Navigation Arrows
Continual Rotation
Slide and Fade Animations
Slide by Several Items
Auto Height
Inmind – група захоплених своєю справою дослідників, де кожен має власну думку, і кожен – фахівець, готовий при необхідності поділитися своїм досвідом. І це не просто моя точка зору, це факт. Усі яскраві індивідуальності, з якими приємно поспілкуватися не тільки по роботі, а і просто так. Виявляється, є люди, які переймаються тими ж проблемами і питаннями, що і я, і мають варіанти для їх вирішення. А ще – можна отримати готовий слайд з сирих даних, “натиснувши одну кнопку”! Подобаються широкі можливості для розвитку, що можна як вирішувати питання самостійно,так і отримати консультацію, підтримку, або альтернативну думку. І бути в курсі різних, цікавих проектів.
У моїй роботі мені подобається високий рівень інтелектуальної складової, цікаві проєкти та задачі по ним, взаємодія з людьми, гнучкість та швидкість у вирішенні питань, взаємопідтримка та допомога. Команда, позитивна дружня атмосфера.
В моїй роботі мені подобається:
– самостоійна операційна діяльність, можливість самій приймати рішення, як вести проєкт, що включити до анкети та як написати звіт; в цілому вітається особиста думка кожного.
– горизонтальне керування в компанії та відкрите спілкування з керівництвом. Можливість обговорювати, які проєкти хотілося б вести, спробувати щось нове, чесно сказати, що втомився або не встигаєш, відкрите обговорення – завжди можна запитати поради в «старших товарищів», і це буде діалог та рекомендації, а не вказівки.
– цікаві проєкти: деякі складні, як виклик експертності, деякі надають відчуття причетності до великої та важливої справи. Але, на жаль, їх менше, ніж рутинних.
Мої колеги:
– у всіх схожий рівень компетентності, тобто немає «бригадного подряда» – коли більш сильні працюють за неуспішних
– є експертиза в якихось вузьких питаннях, можна обговорити щось та отримати погляд зовні або на базі чужого досвіду
– людські якості, «культурний код» та наявність почуття гумору у співробітників
Також подобається віддалена робота, яку можна підбудувати під особистий графік.
Для мене Inmind – це:
– Творча і невимушена атмосфера
– Величезний досвід роботи над проектами будь-якої складності
– Відповідальне відношення до робіт будь-якої складності
– Готовність і бажання прийти на допомогу і колегам і клієнтам. Порадити найкращий і оптимальний варіант вирішення задачі, в тому числі і готовність рекомендувати не робити дослідження, якщо реальної потреби в ньому не має
Inmind – це співтовариство фахівців, компанія, де цінується індивідуальність. Відкрив для себе в Inmind нові висоти менеджмента проєктами та клієнторієнтованості. Зрозумів, як складні завдання вирішувати вишукано та оптимальним чином. В роботі подобається свобода, можливість проявити індивідуальність. Відрядження, цікаві та не схожі одне на одне завдання
« Компанія Inmind проводить маркетингові дослідження для ГК «Нові Продукти» з 2005 року. За цей час було реалізовано безліч проєктів різного масштабу, з використанням різноманітних методів – для таких наших брендів як «Shake», «Non Stop», «Revo», «Why Not», «EatMe» та інших. InMind повністю виправдовує наші очікування в реалізації проєктів будь-якої тематики та будь-якого ступеню складності.
« Особливо хочемо відзначити професійні якості Inmind в реалізації проектів з сегментації абонентів. Маючи найбільшу базу абонентів в країні, нам вкрай важливо розуміти особливості різних груп користувачів Київстар, щоб пропонувати продукти і сервіси максимально актуальні саме для них. Саме тому за останні 2 роки ми провели 3 великих проекти, кожен з яких потребував індивідуального підходу до сегментації:
Перший – це психографічна карта користувачів м-дати на смартфонах, яка включала в себе поведінкові особливості використання мобільного Інтернету, звичку оплачувати мобільний зв’язок і стиль життя.
Другий – це сегментація некористувачів мобільного Інтернету за цільовим використанням тарифного плану оператора і конкурентів.
Третій – це сегментація некористувачів мобільного Інтернету в сфері В2В, яка базується на можливостях корпоративних девайсів, доступу до Інтернет з’єднання і зони покриття у поєднанні з особливостями використання м-дати на власних смартфонах.
Результати цих проектів допомогли нам вдосконалити продуктові стратегії компанії, адаптувати відповідну комунікацію і дали поштовх для розробки нових сервісів.
Ми і наші колеги дуже задоволені спільною роботою з компанією Inmind і при нагоді завжди рекомендуємо компанію нашим партнерам як надійного підрядника в ресерч-сфері. Адже ми завжди впевнені в якості виконання спільних проектів, особливо коли мова йде про складні й стратегічно важливі дослідження.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.
« Inmind використовує обгрунтовану методологію вимірювання показників здоров’я бренду та ефективності рекламних кампаній, результати цих досліджень є дієвими інструментами отримання зворотнього зв’язку від наших потенційних та актуальних клієнтів, дають розуміння ключових трендів розвитку банківського ринку