We have a mind for research

Ми розвиваємо культуру прийняття
рішень на основі досліджень

Майже 20 років досвіду у сфері досліджень сформували широку експертизу Інмайнд у методології та процедурі досліджень. Ми постійно вивчаємо та вдосконалюємо наші дослідницькі інструменти, залишаючи незмінним головне – ефективну взаємодію з нашими клієнтами, найкращий клієнтський сервіс.

  • Надаємо весь спектр послуг, що існує на українському ринку досліджень
  • Для виконання завдань користуємося дієвими методиками
  • Для унікальних завдань пропонуємо кастомізацію та знаходимо рішення
  • Здійснюємо правильні кроки з аналізу та представленню даних
  • Завжди готові допомогти із пост- та між-проектним супроводом
  • Пропонуємо клієнтам послуги з дослідницького консалтингу
Що говорять наші клієнти

« За три роки співпраці з Inmind було реалізовано більше 20 спільних дослідницьких проєктів, що включали такі компоненти, як трекінг здоров’я бренду, оцінку ефективності рекламної комунікації, сегментацію споживачів, а також тестування упаковки.
Компанія Inmind зарекомендувала себе як надійного партнера, який надає послуги високої якості на всіх етапах дослідження: від розробки оптимального дизайну та підготовки інструментарію дослідження до обробки результатів та надання аналітики та рекомендацій. Сильною стороною Inmind є професіність та комунікабельність співробітників, вміння працювати в рамках затверджених термінів.

Ad-hoc проекти

Cross the bridge to your customer

БРЕНД І КОМУНІКАЦІЇ. Дослідження бренду та його комунікації зі споживачем – найбільш затребуваний напрямок досліджень. За своєю суттю саме результати цих досліджень характеризуюсь рівень ефективності маркетингу в бізнесі наших клієнтів.

Дослідження бренда

Дослідження реклами

Клієнтський досвід

Тестування

КУЛЬТУРА І СТИЛЬ ЖИТТЯ. Вивчення культури та стилів життя є основою для розуміння широкого контексту існування бренду. Найефективніші маркетингові ідеї народжуються з розуміння життєвих обставин споживання продуктів та послуг, сприйняття брендів, реклами та комунікації. Навіть дизайн упаковки – не кажучи вже про бренди та комунікацію – починається з розробки ідеї, а найкращі з них виникають з розуміння того, як живуть люди та чим керуються у своїх діях.

Мислення, життєві цінності, поведінкові тренди, судження та думки – об’єкт нашого інтересу та вивчення.

Споживчі тренди та стиль життя

Соціальні проєкти

Сегментаційні дослідження

Корпоративні дослідження

Трекінги

Your platform for success

Великомасштабні, багаторічні трекінгові дослідження є основою бізнесу Inmind. Це стратегічний маркетинговий інструмент, що дозволяє отримати картину життя та розвитку власного бренду в контексті ринку в цілому.
У багатьох компаніях метрики трекінгових досліджень є основою KPI маркетингової команди бренду. Окрім змістовних результатів вони дозволяють стабілізувати ключові показники, відслідити більш глобальні тренди та взаємозв’язки, будувати надійні прогнози.

Ми пропонуємо своїм клієнтам аналіз результатів трекінгів в дешбордах форматів Excel, R, PowerBI, спеціальне програмне забезпечення на базі R для сумісного аналізу даних всіх трекінгів, внутрішніх та зовнішніх маркетингових даних.

  • BHT – Brand Health Tracking/Трекінг здоров’я бренду
    В фокусі дослідження – вимірювання показників ефективності (KPI) та показників, що сприяють росту.
  • NPS – Net Promoter Score
    Трекінг показників споживчої лояльності. В основі дослідження – теоретичне уявлення про те, що лояльні клієнти бренду/компанії демонструють поведінку, що підтримує бізнес компанії.
  • AdTrack – Трекінг ефективності реклами
    Це не тільки інструмент оцінки успішності конкретної рекламної кампанії, але і засіб моніторингу ефективності комунікації бренду – він дає змогу визначити як реклама впливає на цілі та імідж бренду та який вплив та реакцію мають конкуренти
  • RepTrack – Трекінг сприйняття іміджу бренду та репутації компанії
  • Baseline – Трекінг/установче дослідження з оцінки профілю цільової аудиторії
  • Моніторинг громадської думки – трекінги політичних вподобань, соціальних проблем
Знайомтесь, наші експерти
Андрій Телейко

Андрій – партнер компанії, кандидат фізико-математичних наук, експерт в методології аналізу та візуалізації даних, розробник інструментів та метрик трекінгових досліджень Inmind. Глибокі теоретичні знання та величезний практичний досвід (сотні проведених складних проектів за різними методологіями на багатьох ринках) допомагають грунтовно проконсультувати клієнта щодо всіх аспектів проведення конкретного проекту, забезпечити коректні результати дослідження та надати детальну аналітику.
Є потреба у трекінгу, – не вагаючись, контактуйте з Андрієм, він допоможе на всіх етапах дослідження – від дизайну до аналітики.

Обговоріть нюанси досліджень з експертом andriy.teleyko@inmind.ua

Дослідницькі інструменти

Scalability on Demand

Оскільки бізнес-питання не можуть бути абсолютно однаковими, у нас є багато інструментів для рішення дослідницьких завдань, щоб відповісти на будь-яке запитання.
Подивіться приклади наших інструментів. Якщо того, що вам потрібно, немає в переліку, просто запитайте – скоріше за все ми вже робили це раніше та можемо зробити це знов.

  • Brand Health Tracking
    Вимірювання показників розвитку бренду, аналіз конкурентного поля та цільових аудиторій.
  • Brand Assets
    Оцінка впізнаваності та унікальності візуальних елементів бренду.
  • Ad Efficiency
    Вимірювання ефективності реклами/комунікації.
  • Ad Potential Score
    Тестування комунікаційних матеріалів.
  • CommVectors. Здоров’я бренду та вектори розвитку комунікації
  • UX/CX. Вивчення клієнтського досвіду
  • NPS. Вимірювання рівня лояльності споживачів бренду
  • CSI. Оцінка задоволеності різними аспектами стосунків з брендом
  • Reputation Audit. Аналіз репутації бренда
  • HRMind. Оцінка корпоративної культури та залученості персоналу
  • Conjoint. Моделювання ставлення споживачів до ринкових пропозицій, симулятор ринку
  • Segment Value. Аналіз та типологізація цільових аудиторій
  • InFaces. Емоційний профайлінг комунікаційних матеріалів
Що говорять наші клієнти

« Якщо говорити про ad-hoc дослідження — то співробітники компанії lnMind завжди пропонують найбільш відповідні методики збору та аналізу інформації, після обговорення проблематики проєкту та причин, які спонукали нас, як клієнта, на проведення дослідження

« Компанія Inmind проводить маркетингові дослідження для ГК «Нові Продукти» з 2005 року. За цей час було реалізовано безліч проєктів різного масштабу, з використанням різноманітних методів – для таких наших брендів як «Shake», «Non Stop», «Revo», «Why Not», «EatMe» та інших. InMind повністю виправдовує наші очікування в реалізації проєктів будь-якої тематики та будь-якого ступеню складності.

Нестандартні підходи

See Inside

Розробляємо нові інструменти для вирішення нестандартних завдань клієнта. Застосовуємо наші знання та досвід для більш глибокого розуміння специфіки цільових аудиторій: стилю життя, потреб, прийняття рішень, процесу споживання.

Ми використовуємо будь-які можливості зануритися в життєвий світ споживача

Одноразовий масовий контакт з представниками ЦА вдома/в ХоРеКа/у торгівельній точці для активного пошуку інсайтів та перевірки гипотез.

Ad-hoc проекти, що мають на меті вивчення інтерфейсів послуг – онлайн платформ або застосунків для вінансових, телеком послуг тощо.

Зазвичай є частиною шопперських проектів з пошуку інсайтів – дослідження в торгівельних точках, вивчення бар’єрів та перешкод на шляху покупця в різних форматах магазинів.

Найчастіше є частиною проектів з необхідністю об’єднати реальну та онлайн поведінку ЦА (користування соцмережами, шукачі, маршрути на сайтах тощо).

Що говорять наші клієнти

« Варто особливо виділити оперативність в роботі та клієнторієнтований підхід, готовність консультувати про нетипові завдання та йти назустріч у спірних питаннях.

© We have a mind for research by Inmind